Praktisk information

Bordreservation:
Vi forbeholder os ret til at frigive en bordreservation efter 15 minutter, såfremt gæsten ikke er
ankommet til det aftalte tidspunkt.

Vi tager ikke imod bordreservationer på terrassen – på denne måde er alle gæster sikret bord uanset vejret.
Er der ledige borde udenfor når man ankommer, er man naturligvis velkommen  til at vælge dette i stedet –
herefter frigives bordreservation indenfor.

Specielle kost-ønsker:
Vi tilbyder desværre ikke glutenfrit brød, men gæsten er naturligvis velkommen til at medbringe
eget brød – anretningen vil i så fald blive anrettet uden brød.
Specielle vegetar-og børneanretninger tilbydes heller ikke.

Diverse – Selskaber:
Endeligt og bindende couvertantal skal oplyses senest 8 dage før arrangementets afholdelse. 

Frokost-og aftenarrangementer har en tidsramme på 5 timer /
herefter beregnes kr. 1.200,- pr. efterfølgende påbegyndt time –
a
ftenarrangementer slutter dog altid senest kl. 24:00!

Betaling – Selskaber:
Selskaber på mere end 6 personer afregnes altid på én samlet regning.

Ved selskaber opkræves et reservationsgebyr på kr. 2.500,-, dette tilbagebetales ikke
såfremt gæsten skulle aflyse arrangementet.
Restbeløbet betales ved arrangementets ophør (kontant eller Dankort).

Vi kan tilbyde at sende faktura på regningen, fakturaen bliver i så fald pålagt et administrationsgebyr på kr. 100,-

Afbestilling – Selskaber:
Afbestilling skal altid ske skriftligt til restauranten – følgende regler er i så fald gældende:

  • 4 uger før arrangementsdato, opkræves 50% af det aftalte arrangements pris iht fremsendte ordrebekræftelse.
  • 2 uger før arrangementsdato, opkræves 75% af det aftalte arrangements pris iht fremsendte ordrebekræftelse.
  • 1 uge før arrangementsdato, opkræves 100% af det aftalte arrangements pris iht fremsendte ordrebekræftelse.

Mad “ud af huset”:
50% af det totale beløb betales ved bestilling – restbeløbet betales ved afhentning (kontant eller Dankort).

Udlånte fade, skåle mm, skal leveres tilbage den førstkommende hverdag, medmindre andet er aftalt.

Såfremt service er gået itu eller på anden måde er beskadiget – eller helt mangler, vil kunden blive faktureret for
erstatning til indkøb af ny service.

Service skal altid leveres tilbage i rengjort stand – er dette ikke gjort, faktureres kunden kr. 500,- da dette ikke accepteres!

Barnevogne/klapvogne:
Må ikke medtages i restauranten

Uforudsete hindringer:
Vi forbeholder os ret til at lave ændringer i retterne uden varsel.
Vi tager forbehold for uforudset forhindringer såsom diverse driftsforstyrrelser og force majeure.